RUSZYŁY ZAPISY DO 8. EDYCJI AKADEMII
Zaczynamy już w lutym 2024
Zwiększ kompetencje w zarządzaniu działem handlowym
LIDER PROJEKTU
WOJCIECH KORDALEWSKI
zaprasza do Dealer Akademii
Będąc dealerskim prezesem odpowiadał rocznie za sprzedaż ponad 15 tys. aut i 265 tys. roboczogodzin.
Dealer
Akademia
200+
absolwentów poprzednich edycji
4
zjazdy
stacjonarne
8
pełnych dni warsztatowych
miejsc dla uczestników
20
SPRAWDŹ WIĘCEJ OPINII NA TEMAT
DEALER AKADEMII BUSINESS MANAGEMENT
ZASTANAWIASZ SIĘ CZY WARTO? POZNAJ OPINIE ABSOLWENTÓW
POZNAJ OPINIĘ
JACKA SOWY, ABSOLWENTA DEALER AKADEMII BUSINESS MANAGEMENT
ZASTANAWIASZ SIĘ CZY WARTO?
UNIKATOWY PROGRAM
rozwoju dealerskiej kadry zarządzającej
o charakterze warsztatowym przez 8 dni
PRAKTYCZNE ZAJĘCIA
i praktycy polskiego rynku dealerskiego
NAJLEPSI EKSPERCI
2
1
3
DO KOGO KIERUJEMY AKADEMIĘ?
Dyrektorzy
dealerskich działów sprzedaży
Kierownicy
działów
sprzedaży
Dyrektorzy zarządzający
firmą dealerską
Osoby przygotowujące się do zarządzania działem sprzedaży
Do kogo jest skierowana Akademia Dealer Business Management?
KRYTERIA NABORU
DO PROGRAMU
By móc wziąć udział należy pracować co najmniej rok na stanowisku zastępcy kierownika działu sprzedaży bądź wyższym. Wyjątkiem są osoby planujące otworzenie własnej działalności dealerskiej – w tym wypadku warunkiem kwalifikującym jest prowadzenie działalności gospodarczej od co najmniej 12 miesięcy.
DOŁĄCZ DO GRONA PONAD 200 ABSOLWENTÓW DEALER AKADEMII
DLACZEGO WARTO?
Pierwszy na polskim rynku program rozwoju dealerskiej kadry zarządzającej
Praktyczne zajęcia o charakterze warsztatowym
4 zjazdy,
8 pełnych dni warsztatowych
Najlepsi eksperci i praktycy polskiego rynku dealerskiego
KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROGRAMIE
Rozwiniesz kompetencje w zakresie zarządzania działem samochodów nowych i używanych
1
Dowiesz się, w jaki sposób zoptymalizować strukturę działu handlowego
2
Poznasz skuteczne i efektywne systemy wynagrodzeń
3
Dowiesz się, w jaki sposób zwiększyć penetrację produktów finansowych
4
CZEGO DOWIESZ SIĘ PODCZAS ZAJĘĆ?
INFORMACJE
Airport Hotel Okęcie****
Warszawa,
ul. Komitetu Obrony Robotników 24
Start zajęć: luty 2024
GDZIE I KIEDY?
OGRANICZONA LICZBA MIEJSC
Ze względu na warsztatowy charakter zajęć liczba miejsc dla uczestników jest ograniczona do 20 osób
CENA UCZESTNICTWA
Udział w programie Akademii to koszt 9 900 zł netto + VAT.
Cena obejmuje: uczestnictwo w 8 dniach warsztatów, materiały szkoleniowe, lunch i przerwy kawowe, certyfikat ukończenia
Cena nie obejmuje: kosztów dojazdu, noclegów
PROGRAM AKADEMII
Harmonogram zajęć
ZJAZD 1.
Dzień 1.
Wojciech Kordalewski / Marek Konieczny
Zarządzanie sprzedażą samochodów nowych - organizacja struktury działu sprzedaży
Wojciech Kordalewski
Zarządzanie sprzedażą samochodów nowych - organizacja procesu sprzedaży
Wojciech Kordalewski
Zarządzanie sprzedażą samochodów nowych - analiza działu i konkurencji
Wojciech Kordalewski
Zarządzanie sprzedażą samochodów nowych (systemy wynagrodzeń) i działem F&I
Michał Wąsik
Zarządzanie sprzedażą samochodów używanych
Krzysztof Sosnowski
Zarządzanie działem flotowym - współpraca z firmami CFM
Dzień 2.
LUTY
2024
ZJAZD 2.
MARZEC
2024
ZJAZD 3.
KWIECIEŃ
2023
ZJAZD 4.
MAJ
2023
Piotr Majcher
Excel w dealerskim dziale sprzedaży
Wojciech Kordalewski
Zarządzanie sprzedażą samochodów nowych - planowanie sprzedaży, budżetowanie
dzień 1.
dzień 2.
dzień 1.
dzień 2.
dzień 1.
dzień 2.
dzień 1.
dzień 2.
NASI WYKŁADOWCY
WOJCIECH KORDALEWSKI
LIDER PROJEKTU
Zanim rozpoczął pracę, jako konsultant ASE Global zdobywał doświadczenie w branży dealerskiej bezpośrednio pracując na różnych stanowiskach w stacjach dealerskich w Polsce i zagranicą. Od 2000 roku związany był z Grupą PGD przechodząc przez różne szczeble struktury zarządczej w tym Dyrektora Generalnego i Prezesa Zarządu PGD. Odpowiedzialny za strategię i cała działalność operacyjną firmy. Obecnie realizuje dedykowane indywidualne konsultacje, programy naprawcze i projekty szkoleniowo – coachingowe dla właścicieli i kadry kierowniczej dealerstw w zakresie zarządzania poszczególnymi działami stacji dealerskiej koncentrując się na wszystkich aspektach począwszy od ludzi, procesów, poprzez przychody, marże, koszty, co wpływa bezpośrednio na wzrost zyskowności biznesu.
KRZYSZTOF SOSNOWSKI
Praktyk i ekspert od zarządzania flotą. W branży od 1996 r. Wprowadzał na polski rynek czołowych graczy CFM (Hertz Leasing, Prime Car Management, ING Car Lease, Alphabet Polska). Wyróżniany w prestiżowych branżowych zestawieniach („Ludzie Dekady Branży Flotowej”, „100 najbardziej wpływowych osób branży flotowej”). Podwójny Laureat Auto Finance Network Londyn 2015. Obecnie partner w Total Fleet Solutions, polskiej firmie konsultingowej z obszaru szeroko rozumianego zarządzania flotą samochodową. Wieloletni wykładowca i prelegent.
Ekspert w dziedzinie zarządzania biznesowego w branży automotive. Swoje doświadczenie zdobywał m.in. jako dyrektor biura ASE Global w Polsce, odpowiedzialny także za rynek w Czechach i na Słowacji. Pracował z dealerami z całej Europy, wdrażając w ich firmach nowoczesne systemy raportowania finansowego. Obecnie prowadzi liczne kursy z zakresu zarządzania wskaźnikowego stacją dealerską dla właścicieli dealerstw, ale też kierowników poszczególnych działów firmy.
MICHAŁ WĄSIK
Pracujący w branży od ponad dekady ekspert w dziedzinie rynku dealerskiego, autor wielu publikacji prasowych, inicjator kilkunastu projektów doradczych i konferencyjnych. Partner zarządzający w firmie doradczej DCG Dealer Consulting i wydawca miesięcznika DEALER. Współtwórca i prezes Związku Dealerów Samochodów.
Z Excelem pracuje od 18 lat, a szkolenia z tej aplikacji – również dla dealerów – prowadzi od 2007 r. Proste wytłumaczenie nawet najbardziej skomplikowanych zagadnień to jego chleb powszedni. Od 2011 r. prowadzi kanał na YouTube, w których omawia problemy związane z Excelem. Od tego czasu opublikował ponad 800 filmów, które miesięcznie ogląda ponad 200 tys. użytkowników. Posiada certyfikaty potwierdzające jego doświadczenie i umiejętności związane z Excelem, w tym: Microsoft Certified Trainer i Microsoft Excel Expert.
MAREK KONIECZNY
PIOTR MAJCHER
OPINIE ABSOLWENTÓW
Tak uczestnicy ostatniej edycji Dealer Akademii dla Dyrektorów Sprzedaży ocenili poziom zadowolenia i przydatności pozyskanej wiedzy w codziennej pracy!
4.72 / 5
pkt.
„Atutami Dealer Akademii są specjalistyczna wiedza, niezbędna w pracy w dealerskim dziale handlowym, a także zawarte znajomości ułatwiające sprawne poruszanie się w świecie dealerskim. Polecam wszystkim udział w Akademii!”
Zbigniew Rost
Kierownik sprzedaży, Grupa Plichta / Audi Gdańsk Stadion
„Świetnie wyselekcjonowana, wysokiej jakości merytorycznej i przystępnie podana dawka wiedzy niezbędnej w pracy w branży dealerskiej. Polecam :) !”
Emilia Tesner
Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, Carolina Car Company
„Szkolenie zawierało kompleksową wiedzę na temat zarządzania sprzedażą. Świetna okazja do poszerzenia wiedzy. Zajęcia prowadzone w miłej atmosferze, sporo przykładów praktycznych rozwiązań, dużo przydatnych materiałów szkoleniowych. Polecam, bez chwili zawahania."
Piotr Picur
Dyrektor sprzedaży, G&G Auto
„Świetne szkolenie dla nowych osób na stanowisku Dyrektora Sprzedaży,
a dla osób doświadczonych usystematyzowanie wiedzy. Dobrze przewidziany balans pomiędzy modułami, dużo wiedzy praktycznej – POLECAM!"
Michał Mikołajczyk
Dyrektor sprzedaży, BMW Smorawiński
„Koncentracja najistotniejszych aspektów zarządzania w jednym procesie szkoleniowym. Dla doświadczonych, możliwość weryfikacji
i poszerzenia własnej wiedzy na temat zarządzania, dla osób nowych w branży kompleksowa wiedza na temat dealerskiego biznesu”
Marek Drabczyk
Dyrektor zarządzający, Toyota Nowakowski
Opinie absolwentów
"Polecam Dealer Akademię wszystkim osobom, które przygotowują się do objęcia stanowiska kierowniczego w stacji dealerskiej. Dealer Akademia to kompleksowe spojrzenie na zarządzanie wszystkimi działami firmy dealerskiej, ale również na pewne mniej oczywiste aspekty takie jak na przykład przeprowadzanie sukcesji. Podczas Akademii uczestnicy mogą poznać trudne do uzyskania dane rynkowe prezentowane przez znakomitych ekspertów z różnych dziedzin, konsultować z tymi ekspertami faktyczne problemy, z którymi mierzą się w firmach i wypracowywać rozwiązania. Dealer Akademia to też okazja do poznania osób z różnych firm, pracujących na różnych stanowiskach w różnych markach i różnych częściach Polski, co jest również bardzo inspirujące."
SEBASTIAN MITORAJ
Auto Idea
"Udział w Dealer Akademii był niezwykle cennym doświadczeniem. Pozwolił usystematyzować wiedzę, którą zdobyłem w trakcie pracy, a także poznać nowe osoby z branży, wymienić się doświadczeniami, podyskutować, zobaczyć jak wygląda sytuacja i procesy w innych markach. Uważam, że był to bardzo cenny czas i wyniosłem z niego wiele doświadczeń, które w przyszłości będę starał się wdrożyć w naszej stacji dealerskiej."
PIOTR KOWALSKI, Auto Idea
"Dziękuję Dealer Akademii przede wszystkim za możliwość wzięcia udziału w szkoleniu, możliwość wymiany doświadczeń i poznania wspaniałych ludzi, którzy w przyszłości będą reprezentowali branżę motoryzacyjną."
"Dobrze zainwestowane pieniądze"
GRZEGORZ KOLACZEK
Prezes zarządu
Honda Kolaczek
Łukasz Adamski
Manager
Technotop, Scandinavia Auto
“Z uwagi na praktyczny charakter zajęć i rozwiązania do wdrożenia od zaraz, polecam Akademię każdemu kto pełni, lub przygotowuje się do pełnienia funkcji kierowniczych w dealerstwie”
PIOTR SKRONIK, Rad Motors
FORMULARZ REJESTRACYJNY
Na podane adresy e-mail wyślemy informacje organizacyjne na temat szkolenia.
Zobowiązuję się do wpłacenia wpisowego w wysokości 900 zł netto w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia, oraz do opłacenia wystawionej przez DCG Dealer Consulting Group faktury VAT za udział w Dealer Akademii najpóźniej 14 dni przed rozpoczęciem programu.
*** Cena obejmuje: uczestnictwo w 8 dniach warsztatów, materiały szkoleniowe, lunch i przerwy kawowe, certyfikat ukończenia
*** Cena nie obejmuje: kosztów dojazdu, noclegów.
GALERIA ZDJĘĆ Z POPRZEDNIEJ EDYCJI
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Jakub Konieczny
+48 882 168 648
jakub@dealerconsulting.pl
Masz pytanie? Zadzwoń lub napisz!