RUSZYŁY ZAPISY DO 8. EDYCJI AKADEMII

Zaczynamy już w lutym 2024

Zwiększ kompetencje w zarządzaniu działem handlowym

LIDER PROJEKTU

WOJCIECH KORDALEWSKI

zaprasza do Dealer Akademii

ZGŁOŚ UDZIAŁ
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
  • Zwiększ marżowość
  • Zoptymalizuj system wynagrodzeń
  • Popraw wyniki działu używanych

Będąc dealerskim prezesem odpowiadał rocznie za sprzedaż ponad 15 tys. aut i 265 tys. roboczogodzin.

Dealer

Akademia

dla Dyrektorów Sprzedaży 2024

Icon

200+

absolwentów poprzednich edycji

4

zjazdy

stacjonarne

8

pełnych dni warsztatowych

miejsc dla uczestników

20

Click to play video

SPRAWDŹ WIĘCEJ OPINII NA TEMAT

DEALER AKADEMII BUSINESS MANAGEMENT

ZASTANAWIASZ SIĘ CZY WARTO? POZNAJ OPINIE ABSOLWENTÓW

Icon
KLIKNIJ TUTAJ
Click to play video
Click to play video
Click to play video

POZNAJ OPINIĘ
JACKA SOWY, ABSOLWENTA DEALER AKADEMII BUSINESS MANAGEMENT

ZASTANAWIASZ SIĘ CZY WARTO?

Icon
WIĘCEJ OPINII

UNIKATOWY PROGRAM

rozwoju dealerskiej kadry zarządzającej

o charakterze warsztatowym przez 8 dni

PRAKTYCZNE ZAJĘCIA

i praktycy polskiego rynku dealerskiego

NAJLEPSI EKSPERCI

2

1

3

IconIconIcon

absolwentów Akademii

ponad 200

Dołącz do grona

CHCĘ ZGŁOSIĆ UDZIAŁ

DO KOGO KIERUJEMY AKADEMIĘ?

Dyrektorzy

dealerskich działów sprzedaży

Kierownicy

działów

sprzedaży

Dyrektorzy zarządzający

firmą dealerską

Osoby przygotowujące się do zarządzania działem sprzedaży

Do kogo jest skierowana Akademia Dealer Business Management?

KRYTERIA NABORU

DO PROGRAMU

By móc wziąć udział należy pracować co najmniej rok na stanowisku zastępcy kierownika działu sprzedaży bądź wyższym. Wyjątkiem są osoby planujące otworzenie własnej działalności dealerskiej – w tym wypadku warunkiem kwalifikującym jest prowadzenie działalności gospodarczej od co najmniej 12 miesięcy.

ZGŁOŚ UDZIAŁ

DOŁĄCZ DO GRONA PONAD 200 ABSOLWENTÓW DEALER AKADEMII

DLACZEGO WARTO?

Pierwszy na polskim rynku program rozwoju dealerskiej kadry zarządzającej

Praktyczne zajęcia o charakterze warsztatowym

4 zjazdy,

8 pełnych dni warsztatowych

Najlepsi eksperci i praktycy polskiego rynku dealerskiego

IconIconIconIcon

KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROGRAMIE

Rozwiniesz kompetencje w zakresie zarządzania działem samochodów nowych i używanych

1

Dowiesz się, w jaki sposób zoptymalizować strukturę działu handlowego

2

Poznasz skuteczne i efektywne systemy wynagrodzeń

3

Dowiesz się, w jaki sposób zwiększyć penetrację produktów finansowych

4

CZEGO DOWIESZ SIĘ PODCZAS ZAJĘĆ?

  • Jak przygotować budżety działowe w oparciu
    o twarde dane i wskaźniki?
  • Jak wprowadzić budżetowanie kroczące zamiast budżetów długofalowych i kiedy
    warto to zrobić?
  • Jaka powinna być optymalna struktura zatrudnienia w Twoim dziale handlowym?
  • W jaki sposób zwiększyć marżowość działu samochodów nowych?
  • Czy w tych trudnych czasach profilowanie stoku ma jeszcze sens?
  • Co zrobić by zminimalizować ilość dawanych rabatów?
  • Jak ułożyć system wynagrodzeń by był on nie tylko satysfakcjonujący dla pracowników, ale przynosił wymierne efekty dla działu?
  • Jakie są kluczowe dla efektywności działu handlowego wskaźniki KPI, i jak je osiągnąć?
  • Jak zwiększyć penetrację sprzedaży produktów F&I?
  • Jakie powinny być kluczowe elementy strategii flotowej firmy dealerskiej?
  • Co zrobić by współpraca z firmami CFM przynosiła wymierne korzyści nie tylko firmom flotowym?
  • W jaki sposób optymalizować koszty, zwiększając efektywność finansową działu?
  • Jakie wskaźniki powinien osiągać Twój
    dział handlowy i jak to zrobić?
  • Dlaczego w dziale używanych wskaźnik rotacji jest ważniejszy niż generowana na transakcjach marża?
  • Z jakich źródeł pozyskiwania aut używanych korzysta niewielu dealerów, a naprawdę warto to robić?
  • Od czego zacząć analizę skuteczności poszczególnych kanałów i dlaczego tak ważny jest rejestr wycen samochodów używanych?
  • Jak zarządzać podległymi pracownikami liniowymi i nie tylko w sposób efektywny?
  • W jaki sposób delegować zadania swoim podwładnym i skutecznie ich z tego rozliczać?
  • Jak za pomocą prostych formuł w Excelu usprawnić sobie codzienną pracę?
  • Jak przygotować dane do analizy z różnych systemów CRM i DMS i przygotować z nich efektowny graficznie raport?
  • Jak zaplanować sprzedaż na kolejny rok w tych wyjątkowych czasach?
  • Jak przygotować budżet działu na podstawie 7 najważniejszych parametrów i wartości?

INFORMACJE

Airport Hotel Okęcie****

Warszawa,

ul. Komitetu Obrony Robotników 24


Start zajęć: luty 2024

GDZIE I KIEDY?

OGRANICZONA LICZBA MIEJSC

Ze względu na warsztatowy charakter zajęć liczba miejsc dla uczestników jest ograniczona do 20 osób

CENA UCZESTNICTWA

Udział w programie Akademii to koszt 9 900 zł netto + VAT.


Cena obejmuje: uczestnictwo w 8 dniach warsztatów, materiały szkoleniowe, lunch i przerwy kawowe, certyfikat ukończenia


Cena nie obejmuje: kosztów dojazdu, noclegów

IconIconIcon

PROGRAM AKADEMII

Harmonogram zajęć

ZJAZD 1.

Dzień 1.

Wojciech Kordalewski / Marek Konieczny


Zarządzanie sprzedażą samochodów nowych - organizacja struktury działu sprzedaży

Wojciech Kordalewski


Zarządzanie sprzedażą samochodów nowych - organizacja procesu sprzedaży

Wojciech Kordalewski


Zarządzanie sprzedażą samochodów nowych - analiza działu i konkurencji


Wojciech Kordalewski


Zarządzanie sprzedażą samochodów nowych (systemy wynagrodzeń) i działem F&I

Michał Wąsik


Zarządzanie sprzedażą samochodów używanych

Krzysztof Sosnowski


Zarządzanie działem flotowym - współpraca z firmami CFM

Dzień 2.

LUTY

2024

ZJAZD 2.

MARZEC

2024

ZJAZD 3.

KWIECIEŃ

2023

ZJAZD 4.

MAJ

2023

Piotr Majcher


Excel w dealerskim dziale sprzedaży

Wojciech Kordalewski


Zarządzanie sprzedażą samochodów nowych - planowanie sprzedaży, budżetowanie

dzień 1.

dzień 2.

dzień 1.

dzień 2.

dzień 1.

dzień 2.

dzień 1.

dzień 2.

NASI WYKŁADOWCY

WOJCIECH KORDALEWSKI

Icon

LIDER PROJEKTU

Zanim rozpoczął pracę, jako konsultant ASE Global zdobywał doświadczenie w branży dealerskiej bezpośrednio pracując na różnych stanowiskach w stacjach dealerskich w Polsce i zagranicą. Od 2000 roku związany był z Grupą PGD przechodząc przez różne szczeble struktury zarządczej w tym Dyrektora Generalnego i Prezesa Zarządu PGD. Odpowiedzialny za strategię i cała działalność operacyjną firmy. Obecnie realizuje dedykowane indywidualne konsultacje, programy naprawcze i projekty szkoleniowo – coachingowe dla właścicieli i kadry kierowniczej dealerstw w zakresie zarządzania poszczególnymi działami stacji dealerskiej koncentrując się na wszystkich aspektach począwszy od ludzi, procesów, poprzez przychody, marże, koszty, co wpływa bezpośrednio na wzrost zyskowności biznesu.

KRZYSZTOF SOSNOWSKI

Praktyk i ekspert od zarządzania flotą. W branży od 1996 r. Wprowadzał na polski rynek czołowych graczy CFM (Hertz Leasing, Prime Car Management, ING Car Lease, Alphabet Polska). Wyróżniany w prestiżowych branżowych zestawieniach („Ludzie Dekady Branży Flotowej”, „100 najbardziej wpływowych osób branży flotowej”). Podwójny Laureat Auto Finance Network Londyn 2015. Obecnie partner w Total Fleet Solutions, polskiej firmie konsultingowej z obszaru szeroko rozumianego zarządzania flotą samochodową. Wieloletni wykładowca i prelegent.

Ekspert w dziedzinie zarządzania biznesowego w branży automotive. Swoje doświadczenie zdobywał m.in. jako dyrektor biura ASE Global w Polsce, odpowiedzialny także za rynek w Czechach i na Słowacji. Pracował z dealerami z całej Europy, wdrażając w ich firmach nowoczesne systemy raportowania finansowego. Obecnie prowadzi liczne kursy z zakresu zarządzania wskaźnikowego stacją dealerską dla właścicieli dealerstw, ale też kierowników poszczególnych działów firmy.

MICHAŁ WĄSIK

Pracujący w branży od ponad dekady ekspert w dziedzinie rynku dealerskiego, autor wielu publikacji prasowych, inicjator kilkunastu projektów doradczych i konferencyjnych. Partner zarządzający w firmie doradczej DCG Dealer Consulting i wydawca miesięcznika DEALER. Współtwórca i prezes Związku Dealerów Samochodów.

Z Excelem pracuje od 18 lat, a szkolenia z tej aplikacji – również dla dealerów – prowadzi od 2007 r. Proste wytłumaczenie nawet najbardziej skomplikowanych zagadnień to jego chleb powszedni. Od 2011 r. prowadzi kanał na YouTube, w których omawia problemy związane z Excelem. Od tego czasu opublikował ponad 800 filmów, które miesięcznie ogląda ponad 200 tys. użytkowników. Posiada certyfikaty potwierdzające jego doświadczenie i umiejętności związane z Excelem, w tym: Microsoft Certified Trainer i Microsoft Excel Expert.

MAREK KONIECZNY

PIOTR MAJCHER

OPINIE ABSOLWENTÓW

Tak uczestnicy ostatniej edycji Dealer Akademii dla Dyrektorów Sprzedaży ocenili poziom zadowolenia i przydatności pozyskanej wiedzy w codziennej pracy!

4.72 / 5

pkt.

„Atutami Dealer Akademii są specjalistyczna wiedza, niezbędna w pracy w dealerskim dziale handlowym, a także zawarte znajomości ułatwiające sprawne poruszanie się w świecie dealerskim. Polecam wszystkim udział w Akademii!”

Zbigniew Rost
Kierownik sprzedaży, Grupa Plichta / Audi Gdańsk Stadion

Świetnie wyselekcjonowana, wysokiej jakości merytorycznej i przystępnie podana dawka wiedzy niezbędnej w pracy w branży dealerskiej. Polecam :) !”

Emilia Tesner

Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, Carolina Car Company

„Szkolenie zawierało kompleksową wiedzę na temat zarządzania sprzedażą. Świetna okazja do poszerzenia wiedzy. Zajęcia prowadzone w miłej atmosferze, sporo przykładów praktycznych rozwiązań, dużo przydatnych materiałów szkoleniowych. Polecam, bez chwili zawahania."

Piotr Picur
Dyrektor sprzedaży, G&G Auto

„Świetne szkolenie dla nowych osób na stanowisku Dyrektora Sprzedaży,

a dla osób doświadczonych usystematyzowanie wiedzy. Dobrze przewidziany balans pomiędzy modułami, dużo wiedzy praktycznej – POLECAM!"

Michał Mikołajczyk
Dyrektor sprzedaży, BMW Smorawiński

„Koncentracja najistotniejszych aspektów zarządzania w jednym procesie szkoleniowym. Dla doświadczonych, możliwość weryfikacji

i poszerzenia własnej wiedzy na temat zarządzania, dla osób nowych w branży kompleksowa wiedza na temat dealerskiego biznesu”

Marek Drabczyk
Dyrektor zarządzający, Toyota Nowakowski

Opinie absolwentów

"Polecam Dealer Akademię wszystkim osobom, które przygotowują się do objęcia stanowiska kierowniczego w stacji dealerskiej. Dealer Akademia to kompleksowe spojrzenie na zarządzanie wszystkimi działami firmy dealerskiej, ale również na pewne mniej oczywiste aspekty takie jak na przykład przeprowadzanie sukcesji. Podczas Akademii uczestnicy mogą poznać trudne do uzyskania dane rynkowe prezentowane przez znakomitych ekspertów z różnych dziedzin, konsultować z tymi ekspertami faktyczne problemy, z którymi mierzą się w firmach i wypracowywać rozwiązania. Dealer Akademia to też okazja do poznania osób z różnych firm, pracujących na różnych stanowiskach w różnych markach i różnych częściach Polski, co jest również bardzo inspirujące."



SEBASTIAN MITORAJ

Auto Idea

"Udział w Dealer Akademii był niezwykle cennym doświadczeniem. Pozwolił usystematyzować wiedzę, którą zdobyłem w trakcie pracy, a także poznać nowe osoby z branży, wymienić się doświadczeniami, podyskutować, zobaczyć jak wygląda sytuacja i procesy w innych markach. Uważam, że był to bardzo cenny czas i wyniosłem z niego wiele doświadczeń, które w przyszłości będę starał się wdrożyć w naszej stacji dealerskiej."

PIOTR KOWALSKI, Auto Idea

"Dziękuję Dealer Akademii przede wszystkim za możliwość wzięcia udziału w szkoleniu, możliwość wymiany doświadczeń i poznania wspaniałych ludzi, którzy w przyszłości będą reprezentowali branżę motoryzacyjną."

"Dobrze zainwestowane pieniądze"

GRZEGORZ KOLACZEK

Prezes zarządu

Honda Kolaczek

Łukasz Adamski

Manager

Technotop, Scandinavia Auto

“Z uwagi na praktyczny charakter zajęć i rozwiązania do wdrożenia od zaraz, polecam Akademię każdemu kto pełni, lub przygotowuje się do pełnienia funkcji kierowniczych w dealerstwie”

PIOTR SKRONIK, Rad Motors

FORMULARZ REJESTRACYJNY

Na podane adresy e-mail wyślemy informacje organizacyjne na temat szkolenia.

Zobowiązuję się do wpłacenia wpisowego w wysokości 900 zł netto w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia, oraz do opłacenia wystawionej przez DCG Dealer Consulting Group faktury VAT za udział w Dealer Akademii najpóźniej 14 dni przed rozpoczęciem programu.


*** Cena obejmuje: uczestnictwo w 8 dniach warsztatów, materiały szkoleniowe, lunch i przerwy kawowe, certyfikat ukończenia

*** Cena nie obejmuje: kosztów dojazdu, noclegów.

* Regulamin szkoleń organizowanych przez DCG Dealer Consulting dostępny jest tutaj.

**Więcej szczegółów dostępnych jest w polityce prywatności organizatora Akademii firmy DCG Dealer Consulting. Pełna treść dostępna jest tutaj.

Zgłaszam udział w:

__________________________

Dane do faktury:

Dane zgłaszającego:

Uwagi:

GALERIA ZDJĘĆ Z POPRZEDNIEJ EDYCJI

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Jakub Konieczny

+48 882 168 648

jakub@dealerconsulting.pl

Masz pytanie? Zadzwoń lub napisz!

E: redakcja@miesiecznikdealer.pl

T: +48 22 243 63 86


Komitetu Obrony Robotników 56, 02-146 Warszawa

www.miesiecznikdealer.pl

Icon Icon Icon